✔ Kämparglöd

Vilken kämparglöd vi har tjejer, vilket passningsspel! Men tyvärr så räckte det inte hela vägen igår kväll när vi mötte IBK Göteborg. Första perioden förlorar vi med 3-0 och vi ligger under en tid in i matchen. Men vi lyckas vända hela spelet och i slutet spelar vi 4 lika mot Göteborg. Jag tycker dock att matchen var våran och att vi hade tag om större delen av matchen.

Vårt passningspel ser riktigt fint ut i perioderna och vårt samspel såg riktigt bra ut. Vi åker på en utvisning, men vi håller våran box riktigt bra. Men det räcker inte hela vägen idag heller och vi får inte 3 poäng som jag tycker att vi var värda. Vi får i alla fall 1 poäng i tabellen vilket känns bättre än inget (': Dock så går vi från en tredje plats till en femte plats i tabellen.

Glöm inte att vi har bytt tränings tider tjejer. Onsdagens träning har vi kvar men inte måndags träningarna. Denna veckan börjar vi träna med 94;orna på torsdagar istället. Jag hoppas dock att alla är lika taggade som jag på att köra fys på måndagsträningarna :'D KOM IGEN NU TJEJER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0