✔ Det ser bra ut

Eftersom att jag har varit förkyld och slö i tre dagar beslöt jag mig för att inte träna igår. Men jag kom ner och tittade hur det gick på träningen och det såg riktigt bra ut. Det var väldigt många som tränade också eftersom att vi har slagit ihop våra träningar med 94;orna. Det så riktigt bra ut! Igår hade vi även en extra tränare vid namn Aga på träningen. Han visade hur vi skulle arbeta vid försvar och contringar (vet inte hur det stavas). Det såg mycket bra ut i mina ögon och kanske är dessa övningar någonting som gör att vi tar hem vinsten på lördag, man kan ju alltid hoppas på det. Eller så är det vår goa kämparglöd som gör det, who knows.


Ta med er humöret på dagens träning också (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0