✔ Dålig uppdatering, skyller på vädret

Här var det dålig uppdatering, ber om ursäkt för detta. Nu är säsongen slut för denna gången, men vi har hela sommaren framför oss där vi kan ladda för en ny säsong till hösten. En försäsongsommar med långa springrundor, eller hur tjejer? :') Själv ska jag i alla fall försöka hålla gång så mycket jag kan i sommar. Jag har fått sommarjobb i sommar vilket kanske kommer komma lite i vägen, men jag ska försöka lösa det så gott jag kan. Om inte annat så är det väldigt bra för min egen del att hålla igång med löpningen. Just nu tränar jag ganska mycket crossfit, där använder man kroppen som tyngd väldigt mycket och det är grym träning. Det ger grymt mycket och man känner verkligen efter varje gång att man får bättre kondition och styrka. Mycket bra träning, kanske fixar ett pass för er någon gång :'D Vi får se!

Det var ju ett väldigt viktigt möte idag och det var mycket goda nyheter som vi fick höra. Då Rasmus ska sluta ska vi få en ny tränare till hösten. Han var där och presenterade sig för oss idag och han verkade vara en rolig prick samt en väldigt bra tränare. Om inte annat så har han en väldigt bra meritlista i bagaget. Det var väldigt roligt att få se ett ansikte. Sedan har vi ju mystiske tränar MR X, ytterligare en tränare som vi kommer att ha till hösten. Vem kan detta vara? Mycket spännande!


Känslan av att stå på innebandy planen, <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0