✔ Vilken match tjejer!


Bra jobbat idag tjejer, vilken match vi gör.
Stor vinst med 8-3. Vissa matcher gör vi till riktiga nagelbitare och man vet inte riktigt vad man ska sig till när man sitter på bänken. Ja, vi kan få till riktigt spännande matcher. Vi skjuter högt och lågt, i stolpen och ribban! Men denna matchen tar vi tag i det och vi får till riktigt fina passningsspel under matchens gång. Dock har vi en tendens att bli väldigt stressade i vissa situationer som gör att vi tappar en del hemmåt, vilket vi gjorde idag. Men jag tycker att vi tar tag i det bra idag och vi låter dem inte komma för långt inpå oss.

Riktigt bra jobbat idag tjejer, första tre poängen tagna i serien.



I omklädningsrummet innan matchen, Denise och Julia funderar.


Happy face, Frida & Issa.


Vad gör du Sofia?


Elin var den grymma fotografen under matchens gång.


Pepp talk inför matchen.


Då kööör vi!!!


Jag i full fart på planen.


Frida i full fart.


Haha, Julia du är för go du <3 ;')



Jag antar att ni kommer sova lika gott som jag efter en sådan match som denna, c",)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0