Tråkig design

Än så länge är desigen på bloggen grym tråkig, jag vet. Jag ska fixa den lite längre fram när jag har tid till det. Det kommer bli roligare att läsa då, med lite bilder och grejer :')

På söndag är det dags för ännu en träningsmatch, då kan jag tvärr inte deltaga. Ska på släktkalas då. Men jag håller tummarna för Landvetter Wings damlag, ni klarar det. Känner att jag inte har varit så aktiv inom innebandyn den senaste tiden. Anledningen till detta är att jag har varit förkyld och hängig ett tag och det har inte riktigt velat ge med sig. Men nästa vecka är jag tillbaka på planen frisk och kry igen. Då kommer det även lite roligare inlägg med massa innebandy, wie.

För att det ska bli lite roligare denna veckan tänkte jag lägga upp lite bilder och som sagt, jag ska jobba lite på designen, den är för tråkig.

Under tiden kan ni ju besöka våran grymma hemsida; landvetterwings.se (klicka på länken för att ta er vidare)



See you later Aligator c",)


Kommentarer
Postat av: Ralle=)

d e träningsmatch på söndag ;)

2010-09-16 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0