Nyss startad

Denna bloggen är ny startade och den kommer handla om innebandy i stort sett. Jag spelar i damlaget Landvetter Wings och det har jag gjort sedan starten, för två år sedan. Denna klubben är nystartad och vi gick över från Hindås IBK där jag också varit med ändra från starten den längre tid. Men nog om det!

Vi är ett lag med grym lagkänsla och det är ett underbart lag att umgås med. Förra helgen var vi på träningsläger där vi tränade på försvarsspel och anfallsspel. Någonting som gick väldigt bra för våran del och som vi verkligen behöver träna på. Jag tror absolut att vi kommer ha användning av detta i divison 3 som vi nu ska börja spela i.

Förra året vann vi hela serien, där till alla matcher, vilket var ett stort steg för oss. Någonting som vi kommer ha med oss i denna serien. Det kommer att bli tufft för oss men jag tror att vi kommer att klara oss bra, eller vad säger ni tjejet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0