✔ Wings

Tjooooo Bloggeeeen!! 
Allt bra med er idag?
Här är det prima ballerina. Träningsdags idag igen, hoppas att alla ser fram emot det :') Jag kommer inte deltaga i dagens träning då jag ska ha praktik på onsdagar. Ska praktisera på valhalla och hjälpa till att lära barnen simma, spännande. Detta håller på från 14.20 - 18.00 vilket gör att jag inte hinner till träningen. Men självklart kommer jag att komma på mötet som är efteråt, för det har ni väl inte glömt? :):) Det är ju ett viktigt möte idag efter träningen!

Börjar det inte bli lite kallt ute nu? Brrr, plus att det blåser när man ska ta sig till skolan. Det gillar vi inte, det är därför det är så bra med innebandy. Den är inomhus och man behöver inte vara orolig för att dra på sig förskylningar (a)


Puss & Kram, c",)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0