✔ Dålig update

Jag vet, jag har uppdaterat dåligt det senaste. Men så kan det vara ibland, hoppas att ni har haft en go innebandy vecka då jag inte har varit på träningarna denna veckan kan jag inte säga hur det gått ;') Haft en del att göra!

Matchen i söndags gick bra första perioden då vi verkligen spelade grymt bra. Vi fick till passningarna framåt och spelet var riktigt bra. Men så kommer vi in i andra perioden och vi tappar matchen totalt och vi tar oss inte ur snedsteget resten av matchen heller. Det slutar med att vi förlorar med 11-2 mot Burås. Jag vet inte riktigt vad som hände denna matchen tjejer, vi får försöka ta nya tag tills nästa match.

Denna helgen är det vila som gäller då vi inte har ngn match. Nästa match är inte försen nästa söndag, den 7 November. Kan var gott det ibland också! Hoppas att ni har en bra helg, det är ju faktiskt Halloween denna helgen och jag antar att folket ska på Halloween party och klä ut sig :')



Simma lugnt ٩(-̮̮̃•̃)۶


Kommentarer
Postat av: lenart winqvist

Jag blir glad nar jag laser din blogg, du har alltid positva inlagg, ursakta spraket, ar pa Lanzarote, grymy vader ca 28 grader minst25 i vattnet , knappt sett ett moln an. skot er nu pa traningarna mandag o onsdag, sa syns vi till matchen den 7. varma halsningar LW

2010-10-28 @ 20:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0