✔ Långt uppehåll

Ja, tjejer, eller ska jag säga damer? Vi är ju ett damlag! I vilket fall så har vi ett uppehåll med matcher på ett tag. Vår nästa match är inte försen den 19 december då vi möter Backadalen på hemmaplan, 5 dagar innan Julafton (och alla julklappaaarna). Tråkigt jag vet, men vi kanske behöver ett litet uppehåll från matcher allihopa nu ett tag tror jag. Så kommer vi nog vara taggade och glada till matchen mot Backadalen. Gäller nu bara att alla kommer till träningarna så att vi får upp taktiken och stämningen i laget ordentligt till dess :') Ni är Goa tjejer hela högen <3

Än så länge har vi spelat sammanlagt 8 matcher, fyra av dem har vi vunnit pch fyra av dem har vi förlorat. Såhär långt tycker jag att vi har gjort bra ifrån oss och det känns bra. Vi har gjort hela 35 mål och vi har släppt in 35 mål. Den enda matchen som vi har släppt in två siffrigt är mot Burås och den matchen vet jag inte riktigt vad vi höll på med. Annars har vi förlorat med 1 måls skillnad och vunnit med högre siffror.

Vi får ju tänka på att vi i början av säsongen sa att vi skulle ha som mål att hålla oss kvar i serien. Jag tycker att vi ska försöka ha roligt så mycket som möjligt tjejer. Vi får tänka på att vi faktiskt har gjort väldigt stora framsteg det senaste och det får vi har med i bagaget varje match vi spelar!


Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0