✔ Hmm...


... lite dåligt med kommentarer!
Skriv gärna vad ni tycker om bloggen :'D




Kommentarer
Postat av: Roddi

Jaa du Linda. Det hade varit mycket roligare om du skrev mer om innebandy och laget ist för en massa dagens skämt.. För dom som läser bloggen ska ju få reda på en massa om laget eller klubben inte om vad som är dagens skämt eller?!



Och eftersom det är du som skriver bloggen kanske du oxå ska försöka komma på fler träningar?! Det är inte ofta vi är över 11-12 personer på träningarna.

Säg gärna till om jag har fel..

2010-11-26 @ 13:47:09
Postat av: Linda ♥

Tack för kommentaren :') Och jag förstår vad du menar att jag ska skriva om laget, försöker göra det så mycket som möjligt! Men det känns som att det blir väldigt ensidigt att Bara skriva om träningar hela tiden. jag försöker att skriva uppdateringar om hur vi ligger till i matcherna, skottstatestik + att jag försöker ta bilder. Kan också säga att jag brukar alltid vara på träningarna, men jag har haft en period Just nu då jag inte har kunnat komma. tar bl.a. körkort, och har praktik just på onsdagar då vi tränar! Därav har jag inte kunnat komma på Alla träningar denna tiden. Men så är det för ALLA ibland och jag kan säga att det är inte bara jag det handlar om på den biten.



Jag försöker så gott det går att skriva. :)

2010-11-28 @ 21:48:24
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0