✔ Ett gott skratt förlänger livet

Ni kanske har varit inne på www.felsms.com innan? Om man vill pigga upp tillvaron lite så kan man ju alltid gå in där och kika lite vad folk har skickt för fel sms till bl.a. sina föräldrar. Sjukt rolig sida må jag säga!


Till: Pappas chef
Sms: Du suger ju fett förfan!!!
Svar: Vem är du?

Förklaring: Skulle messa en polare men råkade skicka till pappas chef. Han visste ju inte ens vem som skickade till honom.

/Kalle



Till: Chefen
Sms: Skulle lägga en diskret fis men råkade bajsa lite i brallan, kan du komma över med ett par extra kallingar?
Svar: Jag har tyvärr inga på kontoret och i framtiden vill jag helst inte höra sådant, tack.


Förklaring: Som sagt skulle jag prutta lite diskret så att ingen hörde eftersom jag kände mig lite dålig i magen, skulle skicka till min fru som kunde kommit med nya kallingar men smset råkade komma till chefen. Föstå vad jag skämdes!

/Andreas



Till: Chefen
Sms: Hej älskling! vilken bh-storlek var det du hade nu? jag har glömt det
Svar: Haha, du nu har du nog skickat lite fel

Förklaring: Jag skulle fråga frun om hennes bh-storlek men råkade skicka det till chefen istället. Pinsamt, var nog mitt värsta sms jag skickat fel.

/Olle


Till: Chefen
Sms:
Nu drar vi till Åre. Fy fan vilket röj det kommer bli.
Svar:
Ringde inte du mig för 1 timme sedan och sa att du var sjuk. Det lät som du skulle dö.

Förklaring:
Ja det var ju inte chefen som skulle haft smset utan en av polarna som skulle med till Åre som det skulle landa hos. Det var så pinsamt att jag hade ont i magen hela resan. /Tian


Till: Chefen
Sms: Imorgon är det ju löning, får jag bjuda dig på middag?
Svar: Nej tack, men tack ändå!

Förklaring: Mitt sms skulle inte chefen. Det skulle till en tjej. Han måste trott jag va bög eller nåt.

/Joakim




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0