✔ En jämn match

Dagens match var inte jag med då jag tränat för dåligt, olika anledningar. Så kan det vara ibland! Men jag läser på hemsidan att vi spelade en bra och jämn match mot Älvstranden, dock orkade vi inte hela vägen och det blev en förlust med 3-2 på borta planen. Första perioden slutar 2 lika, men Älvstranden tar hem segern redan i andra perioden då den tredje slutar 0-0.

Jag vet att ni kämpade på bra idag tjejer, det gör vi alltid. Vi får tänka på att förra säsongen var helt fenomenal då vi vann alla matcher och hela serien. Detta kommer jag ha med mig hela denna säsongen och det pushar mig i alla fall :') Jag har försökt få en kommentar från Coach om dagens match, men har tyvärr inte fått något svar.

Hoppas att ni har haft ett bra höstlov förresten! Med Halloween, alla helgona och allt vad det har varit.



Vi får ladda om med en ny go vecka framför oss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0