✔ Veckan som gått

Ja, hur har träningarna varit denna veckan? På måndags träningen var det lite för få folk för att vi skulle kunna göra riktiga övningar och vi hade inte heller några målvakter att skjuta på. Kändes lite tråkigt, vart tar alla vägen? Men vi försökte att göra en så bra träning som möjligt och det gick ganska bra ändå. Men det är ju mycket roligare när man är många på träningarna så att man kan göra grymma övningar :')

På onsdagens träningen kunde jag inte medverka då jag skulle på domarkurs på kvällen. Mycket bra och roligt kurs! Magnus, en domare som vi har haft många matcher, höll i kursen och han gjorde det mycket bra! Med tanke på hur arg man blir på domarna ibland så fick man lite insikt i att det faktiskt är ganska svårt att dömma matcher. Domaren gör sitt bästa (': Jag ska hedanefter försöka att tänka lite fina tankar om domarna istället för att blir förbannad för ett felaktigt domslut (a) Dem är ju människor dem också, även om man verkligen inte kan tro det ibland (:'@) Fina domar kläder fick jag också, en ILLgul tröja, svarta byxor och svarta sockar, synas kommer jag göra. Är ni sugna på att vara domare med mig så får ni gärna höra av er, det hade varit väldigt roligt om någon vill joina mig, det är välkommet att hänga på :'D


Sista helgen utan match, gööött! Snart får vi spela igen, jag känner mig grymt taggad på match nu. När man har haft ett långt uppehåll så blir det extra roligt att köra igång med match igen, wiiiee!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0