✔ Matchhelg

Då var det dags för match, ÄNTLIGEN! Jag har verkligen längtat efter att få spela då vi har haft uppehåll tre helger i rad. Hoppas att alla är lika taggade som jag är idag då vi möter Backadalen i Landvetter idrottshall 14.15.  Det kommer att bli en spännande match då vi innan har förlorat mot Backadalen med ett mål. Vi har legat väldigt jämnt med dem under tidigare matcher, men i slutändan så har vi fått mål emot oss. Vi får se hur det går idag!


För min del så blir det en dag i idrottshallen då jag imorse dömde mina tre första matcher som domare :') Det var lite halvnervöst till en början men den sista matchen så kändes det bra. Bara man får komma igång med dömandet så att man känner sig lite mer säker. Jag dömde tillsammans med Victor Fundberg från herrlaget och han fick vara lite coach. Jag kommer anmäla mig till en till domarkurs som är i januari näsat år. Då kommer jag bli steg 1 domare och jag kommer kunna dömma lite fler matcher (': Det är ju brist på domare nu, så är ni intresserade av att döma så gör det, det är väldigt roligt!



VI SYNS PÅ PLANEN TJEJER !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0